Alguns Esboços... [Assaigos sociologics de Julio Souto]

PRESENTACIÓ

gener 9, 2009 |  Tagged | Feu un comentari

Bon dia/vesprada/nit, gent!

M’he decidit a utilitzar esta eina que (sense que ningú l’haja demanat) ens donen de la UV. Gràcies, supose.

Com que no tinc moltes coses interesants que dir, aprofitaré l’espai per a penjar tots els treballs/pràctiques/assaigos, etc. que m’han encarregat en la universitat. Si em pregunta alguna autoritat acadèmica, diré que la intenció és fomentar un diàleg horitzontal entre els estudiants de sociologia. Si em pregunten els companys, els hi diré que d’ací es podeu copiar els treballs (amb més seguretat que en el rincón del vago) i així m’estalvie la faena d’enviar-los per correu.

Ale pwes.

P.D.: No estaria de més que fesseu vosaltres el mateix, així gastem tots la xarxa i fem honors al Castells.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Comments



Name (required)

Email (required)

Lloc web

Speak your mind


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 7 10 ?